Wednesday, September 24, 2014

Wish List; Ankle Booties

Hello my Chic Friends. As you know the cold weather is just around the corner, so why sacrifice fashion when the digits go low. Here are my six ankle booties that are on my wish list! Honey, (to my hubby) take notes!!!!!

Spanish: Hola mis Amigos Chic. Como ustedes ya saben el clima frio esta a la vuelta de la esquina, porque sacrificar la moda cuando los digitos empiezen a bajar. Aqui les tengo mis seis botines que tengo en mi lista de deseos! Amor, (a mi esposo) toma nota!!!!! 



Here are the links to each Bootie / Aqui estan los links para cada botas


  1. Jeffrey Campbell Empress Hi Bootie
  2. Steve Madden Diansa Leopard Booties
  3. Zara Buckled Mock-Croc Bootie
  4. Aldo Cher Bootie
  5. Altuzarra Ankle Boot for Target
  6. Steve Madden Bama Boots

Happy Shopping!!

Felices Compras!!


No comments:

Post a Comment