Monday, September 1, 2014

Flashback; August 2014

Have you girls/guys have a hectic month? I found out that mine its August. As I look back a year ago, that is the month I don't post as often as I should. I think the reason are, family vacation & getting my son ready for school!. Hopefully, I will keep this in mind so next year I do something (maybe plan my outfits ahead of time!). Now, lets stop talking/reading and look at my past month's OOTD!.

Spanish: Alguna vez chicas/chicos han tenido un mes ocupadisimo? Me di cuenta de que el mio es el mes de Agosto. Cuando empeze a mirar el año pasado, este es el mes en donde no pongo muchos post en el blog. Las razones son las siguientes, vacaciones familiares y tengo que preparar a mi hijo para la escuela!. Espero que me recuerde de esto asi el año que viene hago algo (como planear mis vestuarios antes de tiempo!). Ahora si, vamos a parar de escribir/leer y ver los OOTD del mes pasado!.








Thanks for reading!

Gracias por leer!





No comments:

Post a Comment