Tuesday, September 16, 2014

Tuesday Trend; Cape


Hello my Chic Friends. I love when some garments come back furiously, like the cape. I have love them since childhood but never (until I found one on AE) got one for myself. What I love this time around is that you can find capes with clean lines, amazing fabrics and of course any style that you desire. Here I have some inspirations (bloggers and from the streets) and from the runway.

Spanish: Hola mis Amigos Chic. Me encanta cuando una prenda de vestir vuelve furiosamente como lo es la capa. Desde pequeña me han gustado pero nunca (hasta que encontre una en AE) tuve una. Lo que me fascina es que las capas de este tiempo vienen con diseños simples y definidos, la tela es impresionante y claro lo puedes conseguir en cualquier estilo que desees.  Aqui les tengo unas inspiraciones (de las calles y bloggers)y tambien de las pasarelas.



Sportmax Fall 14'

A.W.A.K.E. Fall 14'


Tod's Fall ' 




Monique Lhullier


Tadashi Shoji Fall' (my favorite!) 


Valentino Fall '



Happy Shopping!

Felices Compras!







No comments:

Post a Comment