Wednesday, May 22, 2013

Running Errands:: Printed Jeans

Hello my Chic Friends. If you have seen one of my Tuesday Trend posted here you know that prints are everywhere now. Today I want to have an edgier look with my printed jeans. I wore a loose tank top with a blazer thanks to the weather, and my boho booties! Shall we see....

Hola mis Amigos Chic. Si han visto unos de mis post de Tuesday Trend (Martes de moda) aqui se daran cuenta que los pantalones con prints están en todos lados ahora mismo. Hoy quería tener un estilo más edgy con mis pantalones jeans de prints. Me puse una franela suelta con una chaqueta gracias al clima y mis botines al estilo boho! Vamos a ver....








Tank Top: Forever 21 | Jeans: American Eagle | Blazer: Local Store in NYC
Bag: American Eagle | Booties: Forever 21 | Necklaces: Guess & F21


Hope you are enjoying your week.

Espero que estén disfrutando la semana.

No comments:

Post a Comment