Tuesday, April 30, 2013

Floral Pants

Today was one of those days that you want to be as comfortable as possible!. That is the reason why I paired my floral jeans with my new shoes. They are easy to wear and very appropriate for me during most of my days (mommy's duties). Also the top is so flowy that you feel you are naked from the waist up, so to give my casual outfit a chic look, I put some jewelry, my lipstick (Nikki from MAC) and my sunnies! Shall we see...

Hoy era unos de esos días en los que quería estar lo más cómoda posible! Por esa razón me puse mis pantalones florales con mis nuevos zapatos. Son super facil de usar y muy apropiados la mayoría de mis días (Deberes de madre). El top es tan suelto que sintieras como si estuvieras en cueros de la cintura para arriba, y para darle a mi vestuario casual un look más chic, me puse usas joyas, mi lápiz Labial (Nikki de MAC) y mis lentes! Vamos a ver...











Top: Cohoes | Pants: American Eagle | Shoes: Skechers
Bag: Santa's Gift | Necklace: Forever 21 | Watch: Francesca's
Cuff: Guess | Sunglasses: Jessica Simpson

No comments:

Post a Comment