Wednesday, October 23, 2013

Red and Stripes.









I don't know about you but every time I look at this outfit it reminds me of school. The colors and moreover the stripes is what makes me feel like a school girl (should I say, adult version!). I think this outfit is me 100%. I love pencil skirts and the shirt is so well made and it fits me perfectly. As much as I love this pumps, I can only say it was not made for walking! I can have dinner, do some meetings but that's about it. I hope you love this look as much as I did, Kisses to all of you!.

No se porque, pero cada vez que veo este vestuario me recuerda a la escuela. Los colores y mas aun las rayas es lo que hace que me sienta como una colegiala (debería de decir, versión adulta!). Creo que este atuendo es un 100% yo. Amo las falda al estilo lápiz y la camisa esta tan bien hecha que me entalla perfectamente. Por mas que amo estos zapatos, solamente puedo decir que no se hicieron para caminar! puedes usarlos para salir a cenar, para ir a una reunión pero hasta ahí. Espero que a ustedes les haya encantando este look así como a mi también, Besitos a todos!.


Shirt: American Eagle | Skirt: Windsor | Pumps: Bakers
Bag: Aldo | Earrings: At a local store


No comments:

Post a Comment