Saturday, September 21, 2013

Sabado Casual.



Every Saturday is for myself to go out with the family, so I always look for a comfortable and chic outfit to run around the city. Today I paired my skinnies with my old BCBG kitten pumps. I am not a big fan of this type of heels but when I tried them I was in love. It fit perfectly and I did not get tired after a long walking day. To make my outfit a bit more polished I wore my new blazer. It is so easy to wear and the fabric is so chic that I did not hesitate when buying it.

Todos los Sabados es para yo salir con mi familia, por eso siempre me gusta usar un vestuario comodo y chic para salir por la ciudad. Hoy escoji usar los pantalones skinnies con mis viejos zapatos de tacones pequeños de BCBG. No soy muy fanatica de este tipo de tacones pero cuando los trate me enamore de ellos. Me quedaron perfectos y no me canso despues de caminar todo el dia. Para que mi atuendo luciera un poco mas refinado me puse mi chaqueta nueva. Es tan facil de vestirla y la tela es bien chic que no dude en comprarla.








T-Shirt: H&M | Skinny: American Eagle |  Blazer: Loft | Pumps: BCBG (old)
Bag: Michael Kors | Necklace: New York & Co. (old)





No comments:

Post a Comment