Sunday, April 6, 2014

Black.


Hello my Chic Friends. I have been really sick for the past couple of days (throat infection) but thankfully I am feeling better now!. I don't always post on a Sunday because I like to give this entire day to my family, nonetheless, I felt the need to show you an outfit I wore a day before getting sick to compensate my lack of outfits during last week. Hope you all are healthy and beautiful and always remember to live life every day to the fullest!.

Spanish: Hola mis Amigos Chic. He estado bien enferma en los ultimos dias (infeccion en la garganta) pero gracias a Dios ya me estoy sintiendo mejor!. Casi nunca pongo un post los Domingos porque me gusta dedicarselo a mi familia, sin embargo senti la necesidad de enseƱarles el vestuario que use el dia antes de enfermarme para compensar mi falta de posts durante la semana pasada. Espero que todos ustedes esten saludables y bellos y recuerden de vivir la vida todos los dias al maximo!.









Skirt: Asos | Crop Top: Windsor (Similar) | Pumps: BCBG via T.J. Maxx (Similar)
Bag: Kate Spade | Watch: Michael Kors | Bracelets & Necklace: Local Stores.



No comments:

Post a Comment