Monday, December 9, 2013

Crop Top.


Who said that a girl after her 20's cannot wear a crop top? -Well, as long as you know how to, I think it can look chic and fabulous at any age! here I am wearing one (yes, the one who said would never wear it). Nevertheless, I decided to wear mine with a high waist skirt so I do not show my belly button (for my sake and the people). An over the knee boots are a must for Fall/Winter and this Aldo babies are so comfortable that you can go shopping wearing it (trust me I did it).

Quien dijo que una chica después de los 20 no puede usar la blusa corta? -Bueno, si sabes como vestirla creo que lucirás chic y fabulosa en cualquier etapa! Aquí estoy yo usando una (Si, la que dijo que nunca la usaría). Sin embargo, yo decidí ponérmela con una falda de talle alto para así no enseñar el ombligo (por mi bien y el bien de las personas). Las botas por arriba de las rodillas son una necesidad para este Otoño/Invierno y estas pequeñas de Aldo son tan cómodas que puedes ir hasta de compras con ellas puestas (créeme porque lo hice).









Crop Top: Windsor | Skirt: Forever 21 (Similar) | Boots: Aldo (Similar)
Scarf: Guess (Similar) | Clutch: Aldo (Similar)


No comments:

Post a Comment