Tuesday, May 27, 2014

Floral Top


Hello my Chic Friends. After a long weekend of food and drinks I have this casual-chic style for you! if you follow me on IG you will see all the fun (in photos) of my amazing Memorial Day Weekend with family and friends. Hope you ALL are doing great this week, be safe and always remember to love yourself!.

Spanish: Hola mis Amigos Chic. Despues de un largo fin de semana comiendo y tomando, les tengo este estilo casual-chic para todos ustedes! Si me siguen en IG, se daran cuenta de lo mucho que nos divertimos mi familia y amigos (en fotos) en este maravilloso fin de semana de Memorial Day. Espero que TODOS ustedes esten teniendo una semana estupenda, cuidense y siempre recuerden de quererse a ustedes mismos!.








Top: Club Monaco | Jeans: Gap | Sandals: Victoria's Secret (Similar)



No comments:

Post a Comment